Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, gelir ve rağbet alanları gibi değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz muhtevain farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, iyi maliyette yapma zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde belde vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu kızılırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin radde şanlı gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş süreçlerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat izleme fail yıllarda genel ağ şehir çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bahis daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çkızılışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında başlayıp şirketin sahici mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin devir zarfında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da değişik bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine sargılı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen sonuçları vermemektedir.